Popüler Yayınlar

Translate

Popüler Yayınlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

16 Şubat 2011 Çarşamba

NAKO DERGİSİNDEN KARNIBAHAR MODELİ




Kenar ilmek alınır, 2 ilmek birlikte sağ yöne doğru eksiltilir , ( bu işlem 3 kez tekrarlanır )
2
İpliği düzden şişe dola ( içten dışa doğru), 1 ilmek ör ve bu işlemi 6 ilmek tekrar et.
3
2 ilmek birlikte sol yöne doğru eksilt (bu işlemi 3 kez tekrarla)
4
Örgünün arka yüzündeki ilmekler düz örgü olarak örülür. Daha sonra 1 sıra düz , 1 sıra ters örülür
5
Tüm örgü birinci sıradan itibaren 4 sıra tekrar edilerek bitirilir.


Örgü Öğreniyorum - DALGALI AJUR ( KARNIBAHAR )Örgü Öğreniyorum - DALGALI AJUR ( KARNIBAHAR )Örgü Öğreniyorum - DALGALI AJUR ( KARNIBAHAR )ÖrgüÖrgü Öğreniyorum - DALGALI AJUR ( KARNIBAHAR )Örgü Öğreniyorum - DALGALI AJUR ( KARNIBAHAR )DALGALI AJUR ( KARNIBAHAR ) - DALGALI AJUR Örgü Öğreniyorum -DALGALI AJUR ( KARNIBAHAR )( KARNIBAHAR ) ÖğreniyorumÖrgü Öğreniyorum -

Hiç yorum yok:

 
BLOG designed by